Wyróżnij się albo zgiń
Po raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>
Po raz pierwszy od wielu lat Coca Cola wypadła z rankingu najcenniejszych marek świata. Jak zatem budować markę projektu, serwisu czy usługi, by skrócić proces decyzyjny klienta i zachęcić do kupna? (...) >>>
Czytaj więcejChoć zdecydowana większość małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce posiada dostęp do Internetu, to jednak spora ich część nie wykorzystuje jego potencjału. Brak aktywności w Sieci, podobnie zresztą jak bierność (...) >>>
Czytaj więcejKażde przedsiębiorstwo może zwiększać swoją konkurencyjność także poprzez obniżanie kosztów pozyskania produktów lub usług. W tym celu coraz częściej robią one zakupy grupowo lub poprzez platformy (...) >>>
Czytaj więcejMarketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie Jay Conrad Levinson Shane Gibson Oficyna a Wolters Kluwer business Umocnij swoją pozycję w sieci – zostań (...) >>>
Czytaj więcejPotencjał branży mierzy się perspektywą zysku – przyszli przedsiębiorcy poszukujący sukcesu często padają ofiarą wymyślnych projektów, których realizacja ograniczana jest zaawansowaniem technologicznym (...) >>>
Czytaj więcejCzy polscy politycy są postępowi? Wydaje się, że coraz bardziej. Zaledwie kilka tygodni temu polski rząd po raz pierwszy pracował na laptopach i elektronicznych wersjach dokumentów. Zatem czy także w kampaniach (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy szukający oszczędności i nowoczesnych rozwiązań powinni zwrócić uwagę na zjawisko rosnącego rynku usług outsourcingu płacowo-kadrowego. Zlecając firmie zewnętrznej obsługę możemy obniżyć koszty (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum