Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Analiza branżowa >>

Content marketing

Tradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Uwagę konsumentów coraz trudniej przykuć za pomocą telewizyjnych spotów czy reklamy na billboardach. Także informacje w bannery czy zbyt natarczywe (...) >>>

Czytaj więcej

Nowo Sklasyfikowani

Wróżbita, astrolog, diagnosta kolejowy czy tajemniczy klient – to tylko niektóre z profesji, w których poszukiwani są pracownicy. Nie znajdziemy jednak takich nazw w dotychczas obowiązującej (...) >>>

Czytaj więcej

Telepraca

Anna Świebocka – Nerkowska Dyrektor Zespołu Rozwoju Zasobów Ludzkich Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Coraz więcej polskich przedsiębiorców zna pojęcie telepracy i deklaruje (...) >>>

Czytaj więcej

Przez Internet najszybciej

W Polsce w systemie REGON jest zarejestrowanych obecnie ok. 3,4 mln przedsiębiorstw. Zdecydowaną większość wśród nich stanowią mikroprzedsiębiorstwa, zatrudniające do dziewięciu osób. Firmy zatrudniające (...) >>>

Czytaj więcej

Najlepsi w gospodarce

Jak wybrać rodzaj działalności, która przyniesie nam oczekiwane zyski? Jak nie stracić zainwestowanych pieniędzy? Odpowiedzi na te pytania próbuje przybliżyć wskaźnik Atrakcyjności Inwestycyjnej, szeregujący (...) >>>

Czytaj więcej

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum