Dlaczego nikt nie kupuje mojej marki?
Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy i kręty, (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Zarządzanie >>
Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy i kręty, (...) >>>
Czytaj więcejTemat sygnalistów zyskuje ostatnio na popularności w związku z unijną dyrektywą 2019/1937, potocznie zwaną „dyrektywą o ochronie sygnalistów”. Właśnie trwają prace nad polską ustawą w tym (...) >>>
Czytaj więcejSport oraz zdrowa dieta powinny być nieodzownymi elementami życia każdego człowieka. Przynoszą one wiele korzyści dla organizmu. Uprawianie aktywności fizycznej wspomaga utrzymanie prawidłowej wagi ciała, reguluje (...) >>>
Czytaj więcejW praktyce doskonała komunikacja niemalże nie istnieje. Odbiorca informacji rzadko od razu rozumie intencje i słowa nadawcy dokładnie tak, jak on sam. Nie uciekniemy jednak od tego procesu, bo właśnie na komunikowanie (...) >>>
Czytaj więcejKiedy ostatnio znalazłeś w pracy czas na planowanie? Niestety, problemem zarówno szeregowych pracowników, jak i ich szefów, jest to, że są pochłonięci codzienną „bieżączką” lub „gaszeniem (...) >>>
Czytaj więcejZaangażowanie pracowników stanowi jeden z kluczowych zasobów firmy. Pozwala na wytworzenie się pozytywnej energii, pełnej koncentracji i przekonania, że wykonywane zadania są istotne dla działania (...) >>>
Czytaj więcejLudzi pod względem efektywności w ciągu dnia dzieli się na „skowronki” i „sowy”. Ci pierwsi są bardziej wytrwali i sumienni, a drudzy – kreatywni i ekstrawertyczni. Czy to oznacza, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum