Marka Twojej firmy
W sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> Szkolenia >>
W sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejWdrażając BSC w firmie można uzyskać narzędzie pozwalające szeroko spojrzeć na najważniejsze obszary działania, z logiczną konstrukcją oceny poszczególnych elementów wzajemnie się uzupełniających. (...) >>>
Czytaj więcejRynek szkoleniowy w Polsce jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie i jako taki od lat podlega dynamicznym zmianom. Krajowa Izba Gospodarcza od początku uczestniczy w jego kształtowaniu, (...) >>>
Czytaj więcejSukces przedsiębiorstwa tworzą nie tylko właściciele czy prezesi, ale przede wszystkim jego pracownicy. To zespół wypracowuje wyniki firmy i reprezentuje ją na zewnątrz. Często też, w dużej mierze od zaangażowania (...) >>>
Czytaj więcejPlanowanie – ten synonim historycznej już gospodarki socjalistycznej coraz częściej powraca na powierzchnię aktywności współczesnego biznesu, stając się nie tylko niechcianym wymogiem, ale znacznie (...) >>>
Czytaj więcejNależy obalić mity pokutujące w opinii zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, że systemy motywacyjne są kosztowne dla firmy, a jedynym skutecznym czynnikiem motywującym jest wynagrodzenie. Te błędy (...) >>>
Czytaj więcejWydaje się, że najczęstszym powodem ograniczania rozwoju firmy jest brak kapitału. Tymczasem wielu przedsiębiorców przekonuje się, że istotną przyczyną zastoju w biznesie może być brak innowacyjnych technologii (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum