Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Wydanie nr 3(107)2011 >>

Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 107

Rezerwacje on-line

Wynajęcie pokoju na drugim końcu świata, zabukowanie biletu lotniczego, rejestracja do lekarza czy zarezerwowanie wizyty u ulubionego fryzjera – to tylko niektóre z licznych przykładów zastosowań (...) >>>

Czytaj więcej

Czas na (ciągłe) doskonalenie

Metody ciągłego doskonalenia (Lean Management/kaizen), kojarzone z dużymi firmami, jak np. Toyota czy Porsche – czy są przydatne w małych firmach i mikro-przedsiębiorstwach? Jaki model szkoleń/wdrażania przyjąć, (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 22

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum