Upadać czy walczyć?
Trzeba się przystosować do nowej rzeczywistości. Dla części przedsiębiorców jedynym rozwiązaniem będzie ogłoszenie upadłości. Liczba wniosków o ogłoszenie upadłości może być wprost proporcjonalna do (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 11(199)2020 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 199
Trzeba się przystosować do nowej rzeczywistości. Dla części przedsiębiorców jedynym rozwiązaniem będzie ogłoszenie upadłości. Liczba wniosków o ogłoszenie upadłości może być wprost proporcjonalna do (...) >>>
Czytaj więcejKilka miesięcy temu rozgorzała dyskusja na temat bezrobocia menedżerów 45+. Nie podejmę się tutaj rozważania, dlaczego los tej grupy wydał się tak godny uwagi. Może ekscytację budzi spektakularny "upadek" (...) >>>
Czytaj więcejPamiętam, jak jeszcze pół roku temu wychodziłam do pracy, mijając na ulicy ludzi, którzy podobnie jak ja biegli do biura. Mogliśmy spotykać się ze znajomymi w pracy, czy w kawiarni. Niedzielne obiady (...) >>>
Czytaj więcejBudowanie wizerunku eksperta wymaga spójnego zarządzania marką osobistą podobnie, jak robi się to z markami ogólnymi. Personal branding jest to technika kreowania i promowaniu reputacji zawodowej, (...) >>>
Czytaj więcejCo się stanie w sytuacji, gdy zachorują kluczowe osoby w firmie lub jej właściciele? Jak zapewnić ciągłość działania przedsiębiorstwa, gdy ich zabraknie? Warto wcześniej zainteresować się ubezpieczeniem kluczowych (...) >>>
Czytaj więcejJak finansować firmę, aby nie stanąć w miejscu? Na pewno nie polegając wyłącznie na środkach własnych. Poczucie bezpieczeństwa, jakie daje silna pozycja kapitałowa, jest istotne, ale finansowanie wyłącznie na podstawie (...) >>>
Czytaj więcejOd ponad 30 lat, wraz z przesłaniem pierwszej wiadomości e-mail, poczta elektroniczna stała się nieodłącznym elementem komunikacji międzyludzkiej. Dlatego też e-mail to integralna część kampanii marketingowych prawie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum