Nostalgia w marketingu
Nostalgia – trzeba przyznać, że brzmi to niezbyt zachęcająco. Jak się jednak okazuje, użycie tego mechanizmu w przekazie marketingowym zwiększa jego skuteczność. Wspólna podróż z klientem (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 6(206)2021 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 206
Nostalgia – trzeba przyznać, że brzmi to niezbyt zachęcająco. Jak się jednak okazuje, użycie tego mechanizmu w przekazie marketingowym zwiększa jego skuteczność. Wspólna podróż z klientem (...) >>>
Czytaj więcejMoim zdaniem praca w sprzedaży dostarcza nam wyjątkowego doświadczenia, z pomocą którego możemy świetnie radzić sobie zarówno zawodowo, jak i prywatnie w kontaktach z innymi ludźmi. W każdej firmie są (...) >>>
Czytaj więcejBardzo często swoją pierwszą firmę otwieramy, pracując jeszcze u kogoś. Z jednej strony dajemy sobie czas na rozkręcenie, zebranie pierwszych klientów. Z drugiej strony praca etatowa zapewnia nam stabilizację (...) >>>
Czytaj więcejTransformacja cyfrowa najczęściej kojarzy się z nowym sprzętem (do fabryki lub biurowym), oprogramowaniem oraz zwiększonym naciskiem położonym na dane. Na ich zbieranie, przetwarzanie i analizę. Tymczasem transformacja (...) >>>
Czytaj więcejPierwszy dialog między reprezentantem funduszu a start-upem przypomina nieco rozmowę kwalifikacyjną. Jest to pewna utarta konwencja, w ramach której padają podobne pytania: o model biznesowy, konkurencję, (...) >>>
Czytaj więcejJednym z najważniejszych zadań, któremu muszą podołać firmy, to spełnianie oczekiwań klientów w zakresie zaspokajania ich potrzeb informacyjnych i rozwiązywanie problemów, z którymi borykają (...) >>>
Czytaj więcejMedia społecznościowe są częścią naszego codziennego życia już od kilku dobrych lat – korzystamy z nich powszechnie zarówno w celach prywatnych, jak i biznesowych. Zobacz, jak – umiejętnie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum