Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Wydanie nr 6(51)2006 >>

Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 51

Umawiajmy się z głową

Umowy odgrywają niezwykle ważną rolę w działalności gospodarczej. Dzięki nim dochodzi do wymiany dóbr i świadczenia usług materialnych. W praktyce wykształciło się pojęcie umowy gospodarczej, jako umowy zawieranej (...) >>>

Czytaj więcej

Próg rentowności

Poziom progowy, punkt przełamania, próg rentowności. Kilka synonimów oraz jeden wzór matematyczny. Wszystko po to, by przedsiębiorca mógł określić, kiedy pieniądze zainwestowane w dany (...) >>>

Czytaj więcej

Skuteczny emailing

Obecnie, w dobie rozwoju Internetu, marketing bezpośredni jako istotny komponent mixu komunikacyjnego ulega dynamicznym zmianom. Tradycyjne działania w tym obszarze, kojarzone z przesyłkami pocztowymi od kilku lat (...) >>>

Czytaj więcej

Dalsze umocnienie

Wyniki pierwszego kwartału 2006 roku potwierdzają trwający już kilka lat trend wzrostowy branży leasingowej w Polsce. Trwa on, pomimo niemal permanentnych perturbacji związanych z otoczeniem prawnym i podatkowym (...) >>>

Czytaj więcej

Psychologia perswazji

Monitoring należności jest narzędziem wykorzystywanym przez firmy, które z uwagi na masowy charakter prowadzonej działalności, mają problemy z nieterminowym regulowaniem należności przez swoich klientów. (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 16

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum