Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Wydanie nr 3(95)2010 >>

Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 95

Reklamowy ambient

W dobie spadku skłonności do ryzyka oraz nacisku na efektywność prowadzonych działań, rynek reklamy ulega przeobrażeniu. Powoli wkraczają nań nowe trendy i tendencje. Które działania reklamowe będą najbardziej (...) >>>

Czytaj więcej

Strategia (anty)kryzysowa

Kryzys gospodarczy dla jednych jest zagrożeniem, dla innych szansą. Co zrobić, aby przejść go w jak najlepszej kondycji? Jak w trudnych warunkach rynkowych zachować wszystkie elementy przewagi konkurencyjnej? Czy (...) >>>

Czytaj więcej

Europa staje przed wyzwaniem

W połowie marca miną trzy miesiące od chwili, kiedy greckie problemy po raz pierwszy trafiły na czołówki informacyjnych agencji. Od tego czasu notowania euro w relacji do dolara spadły o ponad 10 proc. Pojawiają (...) >>>

Czytaj więcej

Pod pełną kontrolą

Jak dzięki wdrożeniu nowego systemu wspierającego zarządzanie można zmniejszyć koszty działalności, usprawnić pracę działów i badać rentowność firmy? Wystarczy wybrać właściwe oprogramowanie i partnera gwarantującego (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 28

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum