Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Rok 2006 >>

Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
rok: 2006

Skuteczny emailing

Obecnie, w dobie rozwoju Internetu, marketing bezpośredni jako istotny komponent mixu komunikacyjnego ulega dynamicznym zmianom. Tradycyjne działania w tym obszarze, kojarzone z przesyłkami pocztowymi od kilku lat (...) >>>

Czytaj więcej

Dalsze umocnienie

Wyniki pierwszego kwartału 2006 roku potwierdzają trwający już kilka lat trend wzrostowy branży leasingowej w Polsce. Trwa on, pomimo niemal permanentnych perturbacji związanych z otoczeniem prawnym i podatkowym (...) >>>

Czytaj więcej

Psychologia perswazji

Monitoring należności jest narzędziem wykorzystywanym przez firmy, które z uwagi na masowy charakter prowadzonej działalności, mają problemy z nieterminowym regulowaniem należności przez swoich klientów. (...) >>>

Czytaj więcej

Dobre perspektywy

Na polskim rynku istnieje kilkadziesiąt instytucji finansowych zajmujących się świadczeniem usług faktoringowych. Znaczącą rolę odgrywa jednak tylko dziewięć z nich. Dodatkowo, podobnie jak w przypadku największych (...) >>>

Czytaj więcej

Gospodarcza baza danych

Od kilku lat zdobywanie nowego kontrahenta dla firmy jest coraz łatwiejsze. Wpływ na to ma nie tylko swoboda wymiany handlowej spowodowana wejściem Polski do Unii Europejskiej oraz zwiększenie konkurencyjności firm, (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 111

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum