Dbaj o swoje
Od wieków kluczem do uzyskania przewagi nad konkurencją była działalność innowacyjna nastawiona na wdrażanie nowych rozwiązań zaspokajających nowe potrzeby konsumentów. Równolegle do wprowadzania (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Rok 2011 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
rok: 2011
Od wieków kluczem do uzyskania przewagi nad konkurencją była działalność innowacyjna nastawiona na wdrażanie nowych rozwiązań zaspokajających nowe potrzeby konsumentów. Równolegle do wprowadzania (...) >>>
Czytaj więcejSzkalowanie firmy za pośrednictwem Internetu może być uznane za naruszenie dóbr osobistych, zniesławienie lub czyn nieuczciwej konkurencji. Ochronę można wyegzekwować zarówno w przypadku gdy prawa (...) >>>
Czytaj więcejPieniądze z Unii Europejskiej wspierają rozwój regionów, organizacji i firm. Słowo dotacja bardzo spowszedniało, stając się dla wielu synonimem inwestycji i rozwoju. Wiele przedsiębiorczych podmiotów (...) >>>
Czytaj więcejCzęste zmiany generują chaos. Brak długoterminowego planu działania i zmieniające się często kierunki działania przekładają się na efektywność działań marketingowych. Pojedyncze, nieskoordynowane akcje nie mają (...) >>>
Czytaj więcejLogo to pierwszy element budujący świadomość i rozpoznawalność marki. Identyfikacja wizualna, na którą składają się nazwa, logo i kolorystyka, pozwala prezentować markę na rynku. Wizerunek oraz identyfikacja (...) >>>
Czytaj więcejKażdy przedsiębiorca, każdy menedżer chciałby mieć nazwy ofert, które są łatwe do zapamiętania, bezpieczne w różnych aspektach ich stosowania oraz są efektywnym narzędziem promocji. Sugestywna nazwa (...) >>>
Czytaj więcejDefinicji public relations można znaleźć wiele. Dla mnie najbliższym określeniem istoty public relations jest takie zarządzanie informacją, aby móc zaistnieć w przestrzeni publicznej z przekazem o firmie, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum