Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Skarby imperium >>

Skarby imperium

Targi Lifestyle Expo po raz pierwszy w Warszawie

Czy można nawiązać kontakty handlowe z partnerami z Hongkongu i Chin bez konieczności wyjazdu do Azji? Okazuje się, że tak. Możliwość taką daje udział w planowanych na 21-23 września Targach Lifestyle Expo, które odbędą się w Warszawskim Centrum Expo XXI. Ich organizatorem jest Rada Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC) oraz Wydział Handlu Zagranicznego i Współpracy Gospodarczej Prowincji Guangdong (Kanton).

Chiny są największym partnerem handlowym Polski w Azji pod względem wielkości importu. To dlatego wielu polskich przedsiębiorców powodzenie w biznesie upatruje w efektywnej współpracy z dostawcami z Chin. Nawiązanie takich relacji nie jest jednak proste – choćby ze względu na dzielącą nasze kraje odległość.

                180 wystawców z Hongkongu i Chin zaprezentuje swoją ofertę

Hongkong i prowincja Kanton… w Warszawie

W dniach 21-23 września polscy przedsiębiorcy będą mieli wyjątkową okazję zapoznać się z ofertą i nawiązać kontakty handlowe z ponad 180 firmami z Hongkongu i Chin. Wśród wystawców pierwszych w Polsce Targów Lifestyle Expo znajdą się producenci z sektora:

  • urządzeń elektrycznych,

  • elektroniki oraz akcesoriów komputerowych i telefonicznych,

  • artykułów reklamowych i upominków,

  • artykułów gospodarstwa domowego i wyposażenia wnętrz,

  • modnych akcesoriów.

Wysoka jakość, znakomite projekty i korzystne ceny to charakterystyczne cechy produktów, które będą prezentowane w Warszawie. Naszym celem jest zaprezentowanie polskim przedsiębiorcom nowych możliwości biznesowych. W ubiegłym roku Polska uplasowała się na 34 miejscu w rankingu największych rynków eksportowych Hongkongu. Całkowity obrót w handlu między Hongkongiem a Polską sięgnął 829 milionów dolarów (21 proc. więcej niż w roku 2007). Mimo globalnego kryzysu pozostajemy optymistycznie nastawieni co do długoterminowej współpracy między naszymi krajami – wyjaśnia Winchell Cheung, Dyrektor HKTDC na Niemcy i Europę Centralną.

Dla importera, hurtownika, detalisty i… producenta

Targi Lifestyle Expo to impreza o charakterze handlowym, skierowana do importerów, hurtowników, dystrybutorów, detalistów, sklepów internetowych i wysyłkowych, agencji reklamowych, sieci handlowych oraz domów towarowych, a także producentów zainteresowanych nawiązaniem bezpośrednich kontaktów ze sprawdzonymi dostawcami z Hongkongu i Prowincji Guangdong. Oba ośrodki zlokalizowane są w Dolinie Rzeki Perłowej w Chinach, która jest wiodącym centrum projektowym i produkcyjnym świata. Organizacje handlowe tego regionu połączyły siły, aby zaprezentować polskim partnerom innowacyjne wzornictwo i wysokiej jakości produkty za rozsądną cenę.

Dodatkowo w trakcie targów odbędą się dwa otwarte seminaria „Jak korzystnie kupować od wschodniego dostawcy” oraz „Przezwyciężanie różnic kulturowych w biznesie”. Przewidziano stanowisko bezpłatnego wyszukiwania produktów (od ponad 100 000 dostawców) nie zaprezentowanych na targach, a dostępnych w bazie HKTDC. Ponadto zaplanowano konkurs, w którym goście będą mogli wygrać wyjazd do Hongkongu na jedne z największych targów na świecie.

Wstęp na targi jest bezpłatny, wymaga jednak rejestracji. Już teraz jest ona możliwa on-line na stronie www.lifestyleexpowarsaw.com/pl.


HKTDC

Założona w 1996 r. Rada Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC) zajmuje się międzynarodową promocją producentów oraz firm handlowych i usługowych z Hongkongu. Poprzez sieć ponad 40 biur na całym świecie, w tym 11 w Chinach kontynentalnych, HKTDC promuje Hongkong jako platformę współpracy handlowej z Chinami oraz innymi krajami azjatyckimi. Poprzez organizowane imprezy targowe, misje gospodarcze, internetową platformę handlową www.hktdc.com, pisma branżowe, HKTDC łączy miliony kupców i producentów z całego świata. Więcej informacji o HKTDC na www.hktdc.com.


GD/DOFTEC

Wydział Handlu Zagranicznego i Współpracy Gospodarczej Prowincji Guangdong (Kanton) prowadzi politykę w zakresie handlu zagranicznego, współpracy gospodarczej, inwestycji zagranicznych, zarządzania portami oraz specjalnymi strefami ekonomicznymi i technologicznymi.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 7(87)2009


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum