Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Kto powinien dbać o markę? >>

Kto powinien dbać o markę?

Rozmowa z...

Przedsiębiorcy są ostatnio bombardowani poradami,
jak prowadzić działalność gospodarczą, jak zdobywać finansowanie, sprzedawać i zdobywać klientów?
Czy w tym natłoku informacji
jest jeszcze miejsce na jakość obsługi klientów?
Pytamy Pana Michała Sepioło,
dyrektora zarządzającego (Polska i Kraje Bałtyckie)
INTERNATIONAL SERVICE CHECK.
Wszystkie wskazane elementy są ważne przy prowadzeniu działalności rynkowej, jednak nie można zapominać o ostatnim, a jednocześnie najważniejszym ogniwie całego łańcucha, jakim jest Klient. W końcu tak naprawdę produkt czy usługę kierujemy właśnie do Klienta. I to przede wszystkim o niego przedsiębiorcy powinni się troszczyć. Jakość obsługi klienta jest niezbędnym elementem, nad którym przedsiębiorcy powinni się pochylić, aby odnieść sukces – zadowolony Klient przyciągnie kolejnych, a niezadowolony może zabrać firmie wielu innych.

Jak zatem budować lojalność klientów do firmy, marki i dbać o nią?
Lojalność klientów to jedna sprawa, ale równie ważna jest lojalność pracowników do firmy, w której pracują. Wszak oni także są dyfuzorami informacji o marce i przedsiębiorstwie...
Metoda Mystery Shopper jest świetnym narzędziem do motywowania pracowników. Wyniki badań wykorzystywane są przez pracodawcę nie tylko do planowania szkoleń w obszarach, w których pracodawca nie jest zadowolony z poziomu obsługi Klientów przez pracowników, ale jednocześnie metoda ta służy do motywowania samych pracowników poprzez wprowadzanie chociażby konkursów dla najlepszych pracowników czy najlepszych placówek w danym okresie. Pracownicy za swoje wyniki mogą otrzymywać nagrody pieniężne, rzeczowe, wyróżnienia czy awanse. Dlatego też systematyczne przeprowadzanie badań metodą Mystery Shopper daje nie tylko efekty w postaci zadowolonych Klientów, ale równocześnie – i co jest niezbędne do odniesienia sukcesu –  zadowolonych i spełnionych pracowników.

Michał Sepioło
international service check
Multisearch AG
Managing Director
Poland & Baltic States


nr 4(108)2011


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum