Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Cyberprzestrzeń nowych możliwości >>

Cyberprzestrzeń nowych możliwości

Strona internetowa, skuteczne medium komunikacji z klientem

88,5 proc. polskich firm posiada dostęp do zasobów internetowych. Niewiele mniej krajowych przedsiębiorstw ma własne strony WWW, a 60 proc. z nich nawiązuje stosunki handlowe za pomocą sieci. Liczba serwisów WWW rośnie w tak zawrotnym tempie dzięki popularności internetu, jako podstawowego narzędzia poszukiwania informacji.

Własna strona WWW to szansa na to, aby przy niewielkich budżetach reklamowych zaistnieć w świadomości klientów oraz zaprezentować ofertę swojej firmy w atrakcyjnej, multimedialnej formie. Co ważne, promocja za pomocą własnej witryny internetowej wiąże się z relatywnie niskimi nakładami finansowymi w przeciwieństwie do działań mających na celu przekazywanie tych samych komunikatów za pomocą radia, prasy czy telewizji.

Serwis internetowy firmy to jednocześnie duże ułatwienie dla potencjalnych klientów, którzy w jednym miejscu mogą znaleźć ogromne zasoby informacji oraz w łatwy sposób skontaktować się z przedsiębiorstwem.

Przewaga internetu

W ostatnim czasie przewaga internetu nad innymi mediami jest zdecydowanie bardziej widoczna niż jeszcze kilka lat temu. Z badań przeprowadzonych przez serwis Media2.pl wynika, że ponad połowa ankietowanych na pytanie: “Jakie media uważasz za wiarygodne źródło informacji” odpowiada – internet. Telewizja zdobyła 22 proc., a prasa zaledwie 13 proc. Internet jako stosunkowo nowe medium – łatwo dostępne i pozwalające na szczegółową prezentację materiału – staje się głównym narzędziem poszukiwania informacji.

Przekaz internetowy jest zdecydowanie lepiej zapamiętywany przez użytkowników. Informacje zamieszczane w sieci są zawsze świadomie analizowane przez jednostkę. Dzieje się tak dlatego, iż uruchamiając stronę WWW użytkownik wybiera tylko te informacje, którymi jest zainteresowany, a dominującą formą przekazu pozostaje słowo pisane.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 7(64)2007


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: nowoczesne technologie | internet | informatyka | IT

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum