Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Jak sprzedawać we Francji? >>

Jak sprzedawać we Francji?

Aktualności

Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce oraz Stowarzyszenie Zawodowe Przedstawicieli Handlowych zapraszają na konferencję pt. “Jak sprzedawać we Francji – optymalizacja kosztów”, która odbędzie się 16 listopada 2007 r. w Warszawie.

Fancja jest trzecim odbiorcą polskiego eksportu – z 50 proc. wzrostem od 2000 r. Małe i średnie firmy, które zajmują tak istotne miejsce w gospodarkach obydwu krajów, nadal nie wykorzystują w pełni potencjału wzajemnej wymiany. Tymczasem polskie MSP mogą zaistnieć na rynku francuskim w prosty sposób. Takim rozwiązaniem jest agent handlowy i biuro łączności.

Podczas konferencji przedstawione będą zalety i różnice przedstawicielstw. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na taki typ współpracy, będzie wymagał od przedstawicielstwa pozyskiwania klientów i zawierania umów sprzedaży w jego imieniu.

Głównymi atutami przedstawicielstwa są niskie koszty, gdyż wejście na rynek nie wiąże się z założeniem oddziału, a wynagrodzenie dla agenta handlowego jest zależne od obrotów (przedsiębiorca nie ponosi dodatkowych zobowiązań socjalnych). Przewagę jaką daje przedstawicielstwo nad konkurencją – to znajomość rynku, ofert i zwyczajów negocjacyjnych oraz brak bariery językowej.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 11(68)2007


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum