Ewolucja 2021 - Sprzedaż za granicę
Ewolucja 2021
W dniach 10-11 września 2021 we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się IV edycja konferencji E-wolucja skierowanej do właścicieli zarówno małych jak i największych sklepów online skupionych na ekspansji międzynarodowej. Organizatorem konferencji jest GOGLOBAL24.
Poprzednie edycje konferencji w latach 2017 i 2018 odbyły się we Wrocławiu, natomiast ostatnia E-wolucja w 2019 miała miejsce w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Copernicus. Wydarzenie po raz kolejny zgromadziło ponad 200 uczestników- przedstawicieli różnej wielkości sklepów internetowych, przedsiębiorców i pasjonatów e-commerce. Ankieta przeprowadzona wśród gości potwierdziła potrzebę organizowania konferencji w przyszłości a uczestnicy docenili wysoką wartość merytoryczną wydarzenia.
Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji E-wolucja?
Przede wszystkim dowiesz się, jak rozwinąć sprzedaż i poprawić rentowność Twojego e-sklepu,
Nauczysz się także korzystać z najlepszych metod i technik, aby pozyskać nowych klientów,
Uzyskasz wiedzę, jak zbudować przewagę konkurencyjną na rynkach zagranicznych,
Rozszerzysz swoją sieć kontaktów biznesowych
Celem konferencji jest przekazanie praktycznej wiedzy na temat ekspansji zagranicznej w e-commerce. Podczas prelekcji poruszone zostaną tematy takie jak
wpływ pandemii COVID-19 na rynek handlu i zmianę nawyków zakupowych,
internetowe kanały sprzedaży na rynku międzynarodowym,
techniki zwiększające sprzedaż,
kwestie marketingowe i drzemiące w nich możliwości,
zmiany jakie spowodował Brexit w sprzedaży online do Wielkiej Brytani,
techniki zwiększające sprzedaż, kwestie prawne i księgowe,
budowanie własnej marki.
Wśród Prelegentów znajdą się:
Danny McMillan - gospodarz sesji Seller Sessions, największego podcastu dla zaawansowanych sprzedawców Amazon. Danny jest także współzałożycielem DATAbrill. Danny powie wam wszystko, co musicie wiedzieć o rankingu na Amazon z PPC.
Adrian Jaroszyński - konsultant, trener, czołowy europejski ekspert Amazon. Podczas tej sesji przyjrzymy się bliżej wpływowi COVID-19 na rynki i przedstawimy spostrzeżenia, aby sprostać nowym wymaganiom konkurencyjnym.
Prof. Arkadiusz Kawa - Instytutu Logistyki i Magazynowania, profesor Wyższej Szkoły Logistyki. W latach 2009 do 2019 pracował w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, kolejno na stanowisku asystenta, adiunkta i profesora nadzwyczajnego. Ma prawie 20 lat doświadczenia w logistyce i e-commerce. Będzie mówił o Cross border e-commmerce - kupuję i sprzedaję zagranicą.
Damian Wiszowaty - Ekspert Amazon, prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Jeden z najbardziej doświadczonych europejskich konsultantów w zakresie odblokowywania kont sprzedażowych. Ma za sobą ponad 300 skutecznych przypadków przywracania sprzedaży i uwalniania środków. Specjalizuje się w rewitalizacji i optymalizacji sprzedaży na Amazon. Założyciel Gonito świadczącego usługi kompleksowego wdrożenia, obsługi i realizacji sprzedaży na platformie Amazon.
Kasper Hansen - Kierownik ds. łańcucha dostaw i logistyki z 15-letnim doświadczeniem w analizowaniu, projektowaniu i wdrażaniu międzynarodowych łańcuchów dostaw dla wiodących międzynarodowych firm z branży handlu detalicznego, mody i FMCG. Pasjonat rozwiązań e-commerce. Poruszy zagadnienie skoncentrowanej strategii kanału i marketingu, wysoki stopień przyjęcia praktyk regionalnych/krajowych (operacyjnych i handlowych),silnej strategii produktu, integracji kanałów w jedną platformę lub ERP, podejścia krok po kroku (od regionalnego centrum do konfiguracji krajowej), oraz silnego partnerstwa z operatorem magazynu
Michał Toczyński - Ekspert w zakresie marketingu na platformach sprzedażowych takich jak Amazon, eBay czy CDiscount. Z narzędziami marketingowymi na tych platformach związany praktycznie od początku ich istnienia. Współzałożyciel agencji Profitcrew, w której zarządza budżetami reklamowymi klientów o łącznej wartości ponad 5 milionów złotych rocznie. Prowadzi oraz koordynuje działania marketingowe dla kilkudziesięciu marek, których łączna sprzedaż produktów na marketplace'ach, na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy, przekroczyła 110 milionów złotych.
Odpowie na pytanie jak usprawnić swoje działania marketingowe na Amazonie. Przeanalizuje najczęściej popełniane błędy, nieodpowiednie założenia oraz źle dobrane strategie marketingowe. Co robić, a czego się wystrzegać, aby generować sprzedaż i uniknąć marnotrawienia budżetu oraz najcenniejszego z zasobów – czasu.
Paweł Zakielarz - 8 lat silnego doświadczenia zawodowego w pracy dla dużej firmy logistycznej w USA, współpracował z największymi klientami jak Mars, Amazon, Costco, Walmart, korzystając z doświadczeń z przeszłości po powrocie do Polski otworzył swoją firmę logistyczną mając tylko jeden cel – innowacyjność, szybkość w dostawach, wysoki poziom Obsługi Klienta.
W trakcie prezentacji skupi się na pomijanych przez eksporterów kwestiach dotyczących odprawy w Polsce oraz UK, przeanalizuje korzystne skutki które przyniósł Brexit oraz odpowie na pytania
- Jak można wykorzystać ułatwienia w przepisach celnych w ehandlu do UK?
- Jakie są konieczne dokumenty dla organów skarbowych w Polsce?
- Czym różni się sprzedaż na Facebooku od sprzedaży na Amazon/Ebay do UK?
- W jakiś sposób obsłużyć zwrot w UK przez sklep z Polski ?
- Uwagi i sugestie wynikające z dotychczasowych polskich i brytyjskich kontroli celnych.
Dla uczestników chcących pogłębić swoją wiedzę o szkolenia zaawansowane istnieje możliwość wykupienia godzinnej konsultacji z ekspertami w dziedzinie handlu zagranicznego. Na szkolenie można udać się wraz ze swoimi współpracownikami, lub znajomymi firmami, aby w ten sposób przeanalizować wszystkie indywidualne kwestie
Termin 10-11. 09. 2021
bilety do nabycia: Konferencja E-Wolucja