Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>

Call or not to call

Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie (...) >>>

Czytaj więcej

Wzrost polskiego eksportu

To był kolejny dobry rok dla naszego handlu zagranicznego. Dane Głównego Urzędu Statystycznego brzmią doniośle – eksport wzrasta dynamicznie. Faktom i liczbom nie da się zaprzeczyć. Nasi biznesmeni (...) >>>

Czytaj więcej

Ubiór Twojej firmy

Odzież reklamowa to popularna forma promocji produktów i identyfikacji pracowników z firmą, którą reprezentują. Jednak, aby taka reklama spełniała swoją rolę musi być odpowiedniej jakości. (...) >>>

Czytaj więcej

Ludzki głos IVR

Contact centers mają od dawna złą opinię. Spotykają się z miażdżącą krytyką ze strony sfrustrowanych klientów na całym świecie – a więc to, co stanowi istotę contact center jest z pewnością warte dyskusji. >>>

Czytaj więcej

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum