Call or not to call
Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>
Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie (...) >>>
Czytaj więcejO polskim biznesie, oczekiwaniach przedsiębiorców i pracy rządu rozmawiamy z Adamem Szejnfeldem, wiceprzewodniczącym sejmowej Komisji Gospodarki, posłem Platformy Obywatelskiej. >>>
Czytaj więcejTo był kolejny dobry rok dla naszego handlu zagranicznego. Dane Głównego Urzędu Statystycznego brzmią doniośle – eksport wzrasta dynamicznie. Faktom i liczbom nie da się zaprzeczyć. Nasi biznesmeni (...) >>>
Czytaj więcejLudzie to nasi najbliżsi, przyjaciele i wrogowie, współpracownicy i kontrahenci. Ludzie to także zasoby, dzięki którym funkcjonują wszystkie przedsięwzięcia oraz idee. Nie sposób wyobrazić (...) >>>
Czytaj więcejOdzież reklamowa to popularna forma promocji produktów i identyfikacji pracowników z firmą, którą reprezentują. Jednak, aby taka reklama spełniała swoją rolę musi być odpowiedniej jakości. (...) >>>
Czytaj więcejW artykule pod tytułem “Trzy paski… czwarty gratis” przedstawiłam zagadnienie znaku towarowego w świetle polskiego prawa, rodzaje znaków i ich podział ze względu na formę, możliwości ochrony (...) >>>
Czytaj więcejContact centers mają od dawna złą opinię. Spotykają się z miażdżącą krytyką ze strony sfrustrowanych klientów na całym świecie – a więc to, co stanowi istotę contact center jest z pewnością warte dyskusji. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum