Poczta gołębia
Promocja – zwana również polityką komunikacji lub komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, stanowi integralny element strategii marketingowej firmy. Obejmuje ona zespół działań i środków, (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>
Promocja – zwana również polityką komunikacji lub komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, stanowi integralny element strategii marketingowej firmy. Obejmuje ona zespół działań i środków, (...) >>>
Czytaj więcejCo decyduje o tym, że jedne przedsiębiorstwa odnoszą sukces na rynku, a inne nie? Jedne stają się liderami biznesu, a inne znikają bez śladu? Według danych GUS-u, w 2004 r. wyrejestrowało się z Ewidencji Działalności (...) >>>
Czytaj więcejRynek pracy cały czas się zmienia. Rozwój techniki i nauki, globalizacja, współpraca oraz rywalizacja między kulturami to czynniki, które charakteryzują naszą rzeczywistość i wpływają na wymagania, (...) >>>
Czytaj więcejNa naszych oczach dokonuje się największa w historii migracja obywateli polskich poza granice kraju. Wyniki badań opinii społecznej przeprowadzone przez SMG/KRC są przerażające – co czwarty Polak rozważa chęć (...) >>>
Czytaj więcejWedług badań Narodowego Banku Polskiego, dwie trzecie polskich firm sprzedaje towary za granicę. To najlepszy wynik w historii polskiej gospodarki rynkowej – nie zakłócają go nawet duże wahania polskiej (...) >>>
Czytaj więcejRewolwer, gazowa latarnia uliczna, stetoskop, pierwsza publiczna linia kolejowa, telefon, żarówka, rad, marka. Co łączy ową pozornie chaotyczną grupę? Fakt, że wszystkie te wynalazki narodziły się w XIX wieku. (...) >>>
Czytaj więcejAnaliza SWOT powinna być nieodzownym elementem poprzedzającym tworzenie lub modyfikację strategii przedsiębiorstwa. Choć jej idea jest stosunkowo prosta, wiele firm może natknąć się na problemy w rzetelnym jej przeprowadzaniu (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum