Wyszukiwanie mobilne
Od jakiegoś czasu branża reklamowa na hasło „marketing mobilny” reaguje przyspieszonym biciem serca. Mówi się, że każdy najbliższy rok będzie dla tego segmentu przełomowy. Rzeczywiście, wiele (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>
Od jakiegoś czasu branża reklamowa na hasło „marketing mobilny” reaguje przyspieszonym biciem serca. Mówi się, że każdy najbliższy rok będzie dla tego segmentu przełomowy. Rzeczywiście, wiele (...) >>>
Czytaj więcejPowszechnie mówi się, że nasza gospodarka nie jest innowacyjna. Okazuje się jednak, że jest wprost przeciwnie. W Toruniu nie brakuje młodych ludzi, którzy optymistycznie patrzą w przyszłość i z (...) >>>
Czytaj więcejPrzyszło długo oczekiwane ocieplenie w nastrojach i planach zakupowych mikro, małych i średnich firm w Polsce – wynika z najnowszego badania Instytutu Keralla Research, który co kwartał monitoruje (...) >>>
Czytaj więcejBadanie marketingowe wypada przeprowadzić myśląc o wprowadzeniu nowego produktu na rynek bądź zakładając biznes. Czy to samodzielnie czy z agencją – nieistotne. Jeśli posiada się choćby średnie przygotowanie (...) >>>
Czytaj więcejŻyjemy w świecie marek. Właściwie wszystko staje się marką – politycy, gwiazdy muzyki, kraje, regiony, miasta, szkoły, pracownicy (coraz częściej mowa przecież o personal brandingu, czyli budowaniu marki (...) >>>
Czytaj więcejEfektywne zarządzanie wartością przedsiębiorstwa polega nie tylko na zarządzaniu aktywami trwałymi, ale także wartościami niematerialnymi, spośród których do najważniejszych należy marka. Do niezbędnych (...) >>>
Czytaj więcejW każdej branży i w każdej grupie podwładnych przełożony spotka się z brakiem motywacji do wykonywania pracy zawodowej. Zdając sobie sprawę, jak ważną rolę odgrywa każda zmotywowana jednostka w realizacji zadań (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum