Ciasteczka i maile
Przedsiębiorcy z branży e-commerce zdążyli już przyzwyczaić się do tego, że jeżeli ich działalność skierowana jest do konsumentów, wówczas powinni zachować szczególną ostrożność w odniesieniu (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>
Przedsiębiorcy z branży e-commerce zdążyli już przyzwyczaić się do tego, że jeżeli ich działalność skierowana jest do konsumentów, wówczas powinni zachować szczególną ostrożność w odniesieniu (...) >>>
Czytaj więcejCzasem bez uszczerbku na jakości i wartości dla raportu można bez problemu zlecić analizę firmie w kraju. Czasem jednak lepszym rozwiązaniem jest poszukać agencji w kraju, do którego chcemy sprzedawać. >>>
Czytaj więcejPodstawą funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa są tworzone i stale rozbudowywane relacje z otoczeniem – zarówno bliższym, biorącym udział w codziennym prowadzeniu biznesu, jak również tym (...) >>>
Czytaj więcejŚwiat, zwłaszcza ten gospodarczy, kręci się coraz szybciej. Na przekór czasowemu kryzysowi wiemy coraz więcej, pracujemy intensywniej, a nasza innowacyjność wzrasta. Doskonałym przykładem jest branża motoryzacyjna, (...) >>>
Czytaj więcejZ czego wynika sukces grywalizacji i dlaczego od niedawna idea ta stała się jednym z najgorętszych trendów biznesowych, uważanych za przyszłość zarządzania personelem oraz relacjami z partnerami biznesowymi (...) >>>
Czytaj więcejCoraz więcej firm eksperymentuje z nowymi technologiami upatrując w tym możliwości umocnienia swojej pozycji na rynku. Innowacje w obszarze IT pozwalają na dotarcie do szerszej grupy klientów i zwiększenie (...) >>>
Czytaj więcejWspółpraca z artystami to droga inwestycja, nieodpowiednia dla MSP. Czy faktycznie? Okazuje się, że te dwa pozornie odległe od siebie sektory mogą współistnieć ze sobą, a także dopełniać się wzajemnie. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum