Ilość czy jakość?
Kryzys powoduje, że wymagania stawiane promocji czy reklamie wzrastają. Z jednej strony oczekuje się jak największego ograniczenia wydatków, a z drugiej utrzymania dochodów na najwyższym poziomie. (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >>
Kryzys powoduje, że wymagania stawiane promocji czy reklamie wzrastają. Z jednej strony oczekuje się jak największego ograniczenia wydatków, a z drugiej utrzymania dochodów na najwyższym poziomie. (...) >>>
Czytaj więcejObecność na targach jest jednym z najstarszych sposobów na pozyskiwanie przez zainteresowane przedsiębiorstwa nowych rynków zbytu, klientów i ich lojalności. Reguła ta działa nie tylko w (...) >>>
Czytaj więcejW związku ze światowym kryzysem ekonomicznym, który jest odczuwalny także w Polsce, większość firm uważnie przygląda się wydatkom na reklamę. Głębiej niż dotychczas zastanawiają się, jak pieniądze przeznaczone (...) >>>
Czytaj więcejZmieniające się otoczenie marketingowe sprawia, iż konieczne staje się wypracowanie nowych form kontaktu z klientem. Im przedsięwzięcia marketingowe są głośniejsze, tym konsumenci szybciej przyzwyczajają się (...) >>>
Czytaj więcejGdy klienci pytają mnie, na czym polega proces re-brandingu, podaje zawsze jako przykład zwykłą żarówkę i jej rozwój. W latach 80. i 90. na rynku były dostępne wyłącznie standardowe żarówki, (...) >>>
Czytaj więcejOutsourcing to szeroko znany na całym świecie system usług zewnętrznych, zlecanych przez firmy szukające nowoczesnych rozwiązań w celu obniżenia kosztów działalności, zwiększenia własnej konkurencyjności, (...) >>>
Czytaj więcejZałamanie na rynkach finansowych do takiego stopnia wystraszyło inwestorów, iż o kupowaniu zbytków – obrazów czy rzeźb – nawet mówić nie wypada. A przecież sztuka to jedna (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum