
Skuteczne zarządzanie
Bazy danych; zbędny wydatek czy gwarancja efektywnych kontaktów biznesowych?
Dostawcy danych teleadresowych firm i instytucji wiedzą, że skuteczne kontakty biznesowe i oszczędność czasu w ich pozyskaniu są niezwykle cenne – niezależnie od tego czy są to międzynarodowe koncerny, urzędy czy firmy rozpoczynające swoją działalność. Wszystkie te organizacje łączy nadrzędny cel – klient. W tym celu konieczne są dobrze wyselekcjonowane bazy.
Znaczenie baz danych dla działań z zakresu marketingu bezpośredniego i budowy relacji z klientem jest niekwestionowane – odpowiedni bank informacji znacząco wzbogaca warsztat pracy wszystkich tych, którzy świadczą tego typu usługi – od direct mailingu do telemarketingu. Jednak zastosowanie baz danych nie ogranicza się wyłącznie do firm prowadzących tego typu działalność. Najczęściej korzystają z ich pomocy banki, instytucje finansowe, media, sektor telekomunikacyjny oraz producenci rozmaitych specjalności.
Doskonale wiadomo, że w biznesie najistotniejsze są sprawdzone informacje i kontakty z właściwymi ludźmi. To właśnie dzięki profesjonalnym bazom danych teleadresowych można oddzielić duże firmy od małych i średnich, a dzięki systemowi pozyskiwania nowych rekordów oferta ma szansę dotrzeć do adresatów szybciej niż oferty konkurencji.
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 5(62)2007 ![]() Zobacz więcej na temat: reklama | msp | małe i średnie przedsiębiorstwa | marketing |