Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> MSP >> Skuteczne zarządzanie >>

Skuteczne zarządzanie

Bazy danych; zbędny wydatek czy gwarancja efektywnych kontaktów biznesowych?

Dostawcy danych teleadresowych firm i instytucji wiedzą, że skuteczne kontakty biznesowe i oszczędność czasu w ich pozyskaniu są niezwykle cenne – niezależnie od tego czy są to międzynarodowe koncerny, urzędy czy firmy rozpoczynające swoją działalność. Wszystkie te organizacje łączy nadrzędny cel – klient. W tym celu konieczne są dobrze wyselekcjonowane bazy.

Znaczenie baz danych dla działań z zakresu marketingu bezpośredniego i budowy relacji z klientem jest niekwestionowane – odpowiedni bank informacji znacząco wzbogaca warsztat pracy wszystkich tych, którzy świadczą tego typu usługi – od direct mailingu do telemarketingu. Jednak zastosowanie baz danych nie ogranicza się wyłącznie do firm prowadzących tego typu działalność. Najczęściej korzystają z ich pomocy banki, instytucje finansowe, media, sektor telekomunikacyjny oraz producenci rozmaitych specjalności.

Doskonale wiadomo, że w biznesie najistotniejsze są sprawdzone informacje i kontakty z właściwymi ludźmi. To właśnie dzięki profesjonalnym bazom danych teleadresowych można oddzielić duże firmy od małych i średnich, a dzięki systemowi pozyskiwania nowych rekordów oferta ma szansę dotrzeć do adresatów szybciej niż oferty konkurencji.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 5(62)2007


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: reklama | msp | małe i średnie przedsiębiorstwa | marketing

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum