Rodzaje celów w pracy handlowca
Są firmy, których działy sprzedaży mogą uchodzić za wzór ze względu na organizację pracy oraz osiągane wyniki. W swojej zawodowej karierze współpracując z kilkoma brandami, dostrzegłem, (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Sprzedaż >>
Są firmy, których działy sprzedaży mogą uchodzić za wzór ze względu na organizację pracy oraz osiągane wyniki. W swojej zawodowej karierze współpracując z kilkoma brandami, dostrzegłem, (...) >>>
Czytaj więcejW artykule przedstawię zweryfikowane sposoby, które w znaczący sposób mogą zwiększyć zysk osiągany z prowadzonego sklepu online. Jak się okazuje, aktywatorem zakupowym dla odwiedzających wirtualną (...) >>>
Czytaj więcejNiektórzy mówią, że lato to sezon ogórkowy także w biznesie. Niech dalej tak mówią. Im więcej osób tak uważa, tym lepiej dla Ciebie i Twoich handlowców. Biznes, tak jak (...) >>>
Czytaj więcejTelefon i mail to dziś podstawowe narzędzia w pracy handlowca. Ten artykuł ma dać Ci odpowiedź na pytanie, jak krok po kroku efektywnie pozyskiwać klientów na kolejne spotkania biznesowe. Skuteczna rozmowa (...) >>>
Czytaj więcejGdyby móc określić sprzedawcę, z którym chce współpracować każdy szef sprzedaż oraz każdy właściciel firmy, za pomocą zaledwie jednego słowa, to byłaby to: skuteczność. Realizacja wyników (...) >>>
Czytaj więcejSkutki ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego odczuwa każdy z nas. Klienci coraz częściej przed wydatkiem oglądają z dwóch stron każdą złotówkę. Podobnie wygląda to w przypadku przedsiębiorców. (...) >>>
Czytaj więcejRozwój firmy gwarantują przede wszystkim klienci – ich jakość oraz liczba. Dlatego tak ważnym wskaźnikiem jest to, w jakim tempie dana firma pozyskuje nowych klientów. Jeżeli w jej przypadku (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum