CRM w firmie
Powoli systemy CRM stają się coraz ważniejszym elementem zarządzania firmą, komunikacją i zespołami ludzkimi. Obecnie, w dobie pandemii, kiedy znacząco zmienił się sposób pracy, a w ramach pracy zdalnej zespoły (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Sprzedaż >>
Powoli systemy CRM stają się coraz ważniejszym elementem zarządzania firmą, komunikacją i zespołami ludzkimi. Obecnie, w dobie pandemii, kiedy znacząco zmienił się sposób pracy, a w ramach pracy zdalnej zespoły (...) >>>
Czytaj więcejJeśli jesteś niewidoczny, nikt niczego od ciebie nie kupi. Ta rada pasuje nie tylko do placówki fizycznej i handlu detalicznego. Znajduje odzwierciedlenie przede wszystkim w Internecie, gdzie utonąć wyjątkowo (...) >>>
Czytaj więcejProwadząc biznes, zapewne nieraz pytasz sam siebie, co powinienem zrobić, aby zwiększyć sprzedaż w firmie. Może nawet zadajesz sobie pytanie: czy istnieje sekret skutecznej sprzedaży. Mam dla ciebie dobrą wiadomość, (...) >>>
Czytaj więcejChcesz więcej sprzedawać? - to seria artykułów w Gazecie MŚP, w ramach której podpowiadam przedsiębiorcom, jak zarządzać zespołem handlowców, aby pracowali mądrze, a nie ciężko. W tym artykule (...) >>>
Czytaj więcejW poprzednich artykułach, w których omawiałem wyniki badań sprzedażowo-zakupowych Infoteam Consulting, zajmowałem się głównie pytaniami, które dotyczyły działań sprzyjających procesowi sprzedaży. >>>
Czytaj więcejSocial selling to technika generowania sprzedaży i budowania sieci kontaktów zawodowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych. Najlepszym narzędziem do tego celu jest LinkedIn. Przy odpowiedniej (...) >>>
Czytaj więcejWszystko wydaje się proste – czytnik kodów to czytnik kodów, potrzebujesz, kupujesz, załatwione. Jest jednak zupełnie inaczej. Dajmy przykład samochodu: samochód to samochód, a (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum