Handlowiec idealny
Czy istnieje handlowiec idealny? A jeśli istnieje to w jaki sposób go znaleźć? Dlaczego ma pracować w tej konkretnej firmie? I wreszcie, ile taki super ktoś powinien zarabiać? Oto odwieczne problemy szefów (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Sprzedaż >>
Czy istnieje handlowiec idealny? A jeśli istnieje to w jaki sposób go znaleźć? Dlaczego ma pracować w tej konkretnej firmie? I wreszcie, ile taki super ktoś powinien zarabiać? Oto odwieczne problemy szefów (...) >>>
Czytaj więcejMarketerzy B2B i B2C koncentrują się na budowaniu grupy odbiorców w ramach strategii content marketingu. Tworzenie person zakupowych, nawet w najprostszej formie, nie tylko pomoże skrystalizować nasze pomysły, (...) >>>
Czytaj więcejInternet i media społecznościowe zmieniają zachowania konsumenckie oraz sposób kupowania, także w sprzedaży B2B. Nadal jednak wiele firm i znaczna część handlowców nie chce pogodzić się z tym faktem (...) >>>
Czytaj więcejKażda firma jest inna – to stwierdzenie jest szczególnie aktualne, gdy mówimy o firmach z sektora MŚP. Jednakże liderzy rynku mają wspólną cechę – ich handlowcy są skuteczni, ponieważ (...) >>>
Czytaj więcejZapewne, gdyby zapytać, czy zaufanie jest istotnym elementem budowania relacji, każdy bez wahania odpowie twierdząco. Zaufanie stanowi bowiem podstawę każdej więzi międzyludzkiej. Jednak gdy przechodzimy do relacji (...) >>>
Czytaj więcejWiele firm ma problem z generowaniem leadów, ale to nic nowego. Przyciąganie klientów zawsze było wyzwaniem. Dobra wiadomość jest taka, że dzięki najnowszym technologiom marketingowym mamy więcej możliwości (...) >>>
Czytaj więcejChcesz więcej sprzedawać, obudź w handlowcach gen samomotywacji. W tym celu zastąp stary XX-wieczny sposób zarządzania sprzedażą, oparty na metodyce WYMAGAM (handlowiec dostaje plan sprzedaży i ma go zrealizować), (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum