Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Stałe działy Gazety MSP >> Szkolenia >>

Marka Twojej firmy

W sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>

Czytaj więcej

Zarządzaj strategicznie

Wdrażając BSC w firmie można uzyskać narzędzie pozwalające szeroko spojrzeć na najważniejsze obszary działania, z logiczną konstrukcją oceny poszczególnych elementów wzajemnie się uzupełniających. (...) >>>

Czytaj więcej

Bezpłatne szkolenia dla małych firm

Rynek szkoleniowy w Polsce jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie i jako taki od lat podlega dynamicznym zmianom. Krajowa Izba Gospodarcza od początku uczestniczy w jego kształtowaniu, (...) >>>

Czytaj więcej

Nie trać szansy!

Sukces przedsiębiorstwa tworzą nie tylko właściciele czy prezesi, ale przede wszystkim jego pracownicy. To zespół wypracowuje wyniki firmy i reprezentuje ją na zewnątrz. Często też, w dużej mierze od zaangażowania (...) >>>

Czytaj więcej

Kolejny krok do sukcesu

Planowanie – ten synonim historycznej już gospodarki socjalistycznej coraz częściej powraca na powierzchnię aktywności współczesnego biznesu, stając się nie tylko niechcianym wymogiem, ale znacznie (...) >>>

Czytaj więcej

Pobudzająca siła motywacji

Należy obalić mity pokutujące w opinii zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, że systemy motywacyjne są kosztowne dla firmy, a jedynym skutecznym czynnikiem motywującym jest wynagrodzenie. Te błędy (...) >>>

Czytaj więcej

Łyk sukcesu

Wydaje się, że najczęstszym powodem ograniczania rozwoju firmy jest brak kapitału. Tymczasem wielu przedsiębiorców przekonuje się, że istotną przyczyną zastoju w biznesie może być brak innowacyjnych technologii (...) >>>

Czytaj więcej

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum