Formy wspierania MSP
Małe i średnie przedsiębiorstwa udowodniły, że stanowią filar wielu współczesnych gospodarek. W rozwoju gospodarczym Polski sektor MSP także ma ogromny udział – stanowią ok. 99,8 proc. wszystkich firm), (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Wydanie nr 11(91)2009 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
nr historyczny: 91
Małe i średnie przedsiębiorstwa udowodniły, że stanowią filar wielu współczesnych gospodarek. W rozwoju gospodarczym Polski sektor MSP także ma ogromny udział – stanowią ok. 99,8 proc. wszystkich firm), (...) >>>
Czytaj więcejNa Zachodzie niewiele jest już przedsiębiorstw i przedsiębiorców, którzy nie wiedzą, co to PR i jakie korzyści może przynieść ich firmie. W Polsce jednak świadomość tego, co to jest i jaka jest rola (...) >>>
Czytaj więcejTrudna sytuacja rynkowa i spowolnienie gospodarcze, dotkliwie dotykające firmy, skutkują powszechnym zaostrzaniem polityki kosztowej. Często pierwszym obszarem cięcia budżetów staje się marketing. Czy jednak (...) >>>
Czytaj więcejZamiast ramy telewizor, w miejscu płótna piksele i dźwięk – sztuka video to propozycja dla pragnących obcować z kulturą bez rozstawania się z nowoczesną technologią. >>>
Czytaj więcejW polskim prawie umowa franchisingu jest tzw. umową nienazwaną, czyli taką, która nie ma ustawowej definicji (jak np. umowa najmu), a co za tym idzie, żaden przepis prawny nie wylicza praw i obowiązków, (...) >>>
Czytaj więcejW 2008 r. przybyło 4,4 tys. małych i średnich przedsiębiorstw działających na licencji franczyzowej. Wyniki pierwszego półrocza 2009 r. potwierdzają utrzymanie wzrostu liczby firm korzystających z franczyzy (...) >>>
Czytaj więcejMyślisz o prowadzeniu własnej firmy? Doskonałym rozwiązaniem jest franczyza. Sprawdź, jakie korzyści daje system franczyzowy. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum