PR-opaganda dla firmy
Przeczytać o własnej firmie w gazecie, zobaczyć się w telewizji, zostać medialnym ekspertem w swojej dziedzinie – to rzeczy niezwykle ważne, ale nie służą wcale zaspokojeniu własnego ego. W ten sposób (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Rok 2008 >>
Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
rok: 2008
Przeczytać o własnej firmie w gazecie, zobaczyć się w telewizji, zostać medialnym ekspertem w swojej dziedzinie – to rzeczy niezwykle ważne, ale nie służą wcale zaspokojeniu własnego ego. W ten sposób (...) >>>
Czytaj więcejPrzystępując do aranżacji wnętrza biurowego trzeba pamiętać, że koncepcja musi być przemyślana i spójna. Poprzez użyte materiały, formy i kolory wygląd biura może nawiązywać do specyfiki działalności firmy. (...) >>>
Czytaj więcejNowa generacja drukarek atramentowych HP przynosi większe korzyści biznesowe, niż drukarki laserowe tej samej klasy. Właściciele małych firm dysponujących niewielkim budżetem uważają, że drukarka laserowa jest najbardziej (...) >>>
Czytaj więcejOutsourcing jest powszechnym zjawiskiem w sektorze MSP. Praktycznie każda spółka czy działalność gospodarcza korzysta z jakiegoś rodzaju outsourcingu. Do najpopularniejszych należy outsourcing w zakresie (...) >>>
Czytaj więcejWspółcześnie wraz z rozwojem systemów teleinformatycznych wzrosły możliwości zabezpieczania i kontrolowania danych przechowywanych przez firmę. Niestety przedsiębiorstwa nie stosują nawet najprostszych (...) >>>
Czytaj więcejKażde przedsiębiorstwo musi posiadać adres siedziby swojej działalności. W przypadku wielu firm wiąże się to z dodatkowymi i niepotrzebnymi kosztami wynajmu lokalu biurowego oraz zatrudnieniem osoby, która (...) >>>
Czytaj więcejW mijającym miesiącu główny indeks warszawskiego parkietu WIG20 stracił na wartości ponad 8 proc., spadając do najniższych od dwóch lat poziomów. Jednak zła passa na giełdzie nie odbiła się (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum