Sieć na biznesmena
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejPopularne jest stwierdzenie, że najważniejszy w biznesie jest pomysł. Pomysł jest kluczem do sukcesu, ponieważ z dobrym, innowacyjnym pomysłem stajemy się pionierem na rynku i automatycznie zyskujemy przewagę (...) >>>
Czytaj więcejUmowę franczyzową i agencyjną wiele różni, mimo iż czasami pojęcia te są używane zamiennie. >>>
Czytaj więcejJednym z praw korporacyjnych przysługujących wspólnikowi w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością jest prawo indywidualnej kontroli. Jego celem jest zapewnienie każdemu wspólnikowi równego (...) >>>
Czytaj więcejDecyzja wydana przez organ podatkowy określa lub ustala zobowiązanie podatkowe. W praktyce podatnik, płatnik lub inkasent często nie zgadzają się jednak z jej treścią. Wówczas niezbędne jest wykorzystanie (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy startujący w przetargach publicznych często nie zdają sobie sprawy, że jest to dla nich szansa nie tylko na zawarcie umowy, ale także ryzyko utraty pieniędzy. I to w sposób – trzeba (...) >>>
Czytaj więcejPolski rynek e-commerce, mimo młodego wieku, rośnie w niezwykłym tempie. Sprzedaż w globalnej sieci prowadzą podmioty z branż jeszcze niedawno utożsamianych wyłącznie z handlem tradycyjnym. Fascynacja nowym kanałem (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum