Szkolenia za pieniądze UE
Wiedza jest kluczem do uzyskania przewagi konkurencyjnej, a zarazem należy do głównych czynników decydujących o pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Jest również jednym z najważniejszych aktywów (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Wiedza jest kluczem do uzyskania przewagi konkurencyjnej, a zarazem należy do głównych czynników decydujących o pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Jest również jednym z najważniejszych aktywów (...) >>>
Czytaj więcejW sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejJak na razie duże inwestycje motoryzacyjne omijają Polskę szerokim łukiem. Inwestorzy wolą naszych południowych sąsiadów, ponieważ do nich mogą dojechać autostradami, a przynajmniej dobrymi drogami. W Polsce (...) >>>
Czytaj więcejTożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcejDla osoby, która prowadzi firmę nie ma nic cenniejszego niż czas, którego i tak zawsze jest za mało. Przedsiębiorcy poszukują więc rozwiązań z zakresu komunikacji, które pozwolą im być na bieżąco (...) >>>
Czytaj więcejRok 2005 charakteryzował się znacznym osłabieniem dynamiki wzrostu przychodów polskich przedsiębiorstw. Osłabieniu temu towarzyszył wyższy o 20 proc. wzrost kosztów przy jednoczesnym, zwiększającym (...) >>>
Czytaj więcejUstawa o ochronie konkurencji i konsumentów zawiera przepisy dotyczące porozumień ograniczających konkurencję, nadużywania pozycji dominującej oraz przepisy odnoszące się do kontroli koncentracji przedsiębiorców. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum