Busola przedsiębiorcy
Badania rynkowe to dla wielu przedsiębiorców temat tabu. Dlaczego? Bo większość tak naprawdę nie bardzo wie, co z wynikami zrobić? Jak je przełożyć na biznes? Dużo łatwiej zrobić budżet na reklamę niż na (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Badania rynkowe to dla wielu przedsiębiorców temat tabu. Dlaczego? Bo większość tak naprawdę nie bardzo wie, co z wynikami zrobić? Jak je przełożyć na biznes? Dużo łatwiej zrobić budżet na reklamę niż na (...) >>>
Czytaj więcejRok 2012 jest jednym z ostatnich, w których będzie można ubiegać się o unijne fundusze na sfinansowanie swojej koncepcji biznesowej. Nie znaczy to, że wszystkie środki już zostały rozdane. Przedsiębiorcy (...) >>>
Czytaj więcejCzy ktoś jeszcze pamięta, że w połowie lat 80. za laserową drukarkę trzeba było zapłacić, bagatela, 2,5 tys. dol. Z kolei pod koniec lat 90. laserowa drukarka kolorowa kosztowała wcale nie mniej. Z równie (...) >>>
Czytaj więcejReklama dźwignią handlu – mogłoby się wydawać, że jeszcze do niedawna ze słuszności tego powiedzenia sprawę zdawały sobie tylko duże korporacje, dysponujące milionowymi budżetami na działania reklamowe. Jednak (...) >>>
Czytaj więcejEksperci z PKPP Lewiatan prognozują, iż PKB będzie w 2012 r. niższy, niż w 2011 i osiągnie poziom między 3 a 3,5 proc. Przewidują także zahamowanie produkcji, załamanie popytu zagranicznego i postępujący spadek (...) >>>
Czytaj więcejWyniki najnowszego badania PARP(1) wskazują, że przedsiębiorczość kobiet ma ogromny potencjał wzrostu. Ponad połowa kobiet bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i pracujących rozważa założenie własnej działalności, (...) >>>
Czytaj więcejFinansując działanie wielu małych i średnich przedsiębiorstw widzimy, że wielomiesięczne zatory płatnicze to jeden z podstawowych problemów w prowadzeniu firmy. Czekanie na gotówkę od kontrahentów (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum