Marketing mobilny
W świadomości konsumentów dokonuje się ewolucja, nie rewolucja - smartfony bowiem to wciąż nowość na polskim rynku. Co prawda, posiada je już 1/3 Polaków(1), ale aż 13 proc. z tej grupy nie jest tego (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
W świadomości konsumentów dokonuje się ewolucja, nie rewolucja - smartfony bowiem to wciąż nowość na polskim rynku. Co prawda, posiada je już 1/3 Polaków(1), ale aż 13 proc. z tej grupy nie jest tego (...) >>>
Czytaj więcejTak to się u nas przyjęło, że jak coś kompletujemy wokół siebie to są to zwłaszcza rzeczy i doświadczenia niezbędne, praktyczne, potrzebne. Dużo rzadziej kryterium wyboru jest spontaniczność, głupia przyjemność, (...) >>>
Czytaj więcejRzekomo brakuje nam ideałów, ducha patriotyzmu, zaangażowania w sprawy Polski. Nic podobnego. Odkąd Rosja wprowadziła embargo na polskie warzywa i owoce zwoływane są kolejne akcje jedzenia polskich produktów (...) >>>
Czytaj więcejFolder umarł, ulotka nic nie daje - kogo nie ma w sieci ten nie sprzedaje? W powszechnej opinii Internet to uniwersalny i jedyny słuszny kanał komunikacji. Czy jednak tylko za pośrednictwem portali, profili i serwisów (...) >>>
Czytaj więcejDoświadczenia zakupowe, czyli shopping experience, to wrażenia i emocje, jakich klient doznaje w zetknięciu z danym produktem czy daną usługą w miejscu sprzedaży. Czy i jak można je kontrolować? >>>
Czytaj więcejKampania reklamowa z milionowym budżetem to nic trudnego. Czy jednak tylko duże pieniądze umożliwiają skuteczną promocję firmy? Małe i średnie firmy w Polsce coraz częściej udowadniają, że sukces reklamowy zależy (...) >>>
Czytaj więcej- Jednym z bardziej bolesnych skutków zapaści na rynku finansów było zaostrzenie kryteriów udzielania kredytów przez banki. Europejskie firmy mocno uzależniały swoje źródła finansowania (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum