Komunikacja idei
Jak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcejPodatnik VAT dokonując sprzedaży towaru czy usługi musi liczyć się z sytuacjami, gdzie nabywca – pomimo wcześniejszego zobowiązania – nie uiszcza zapłaty za dostarczony mu towar czy wykonaną usługę. (...) >>>
Czytaj więcejPolskie inwestycje na Ukrainie mogą zyskać na znaczeniu po liberalizacji przepisów ukraińskiego prawa podatkowego. Stawka podatku dochodowego od 2014 r. zostanie zmniejszona do 16 proc. >>>
Czytaj więcejNikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcejTegoroczne lato – pomimo że upływa pod znakiem tlącego się kryzysu i szalejącego kursu franka – przyniosło nam kilka pozytywnie zaskakujących dla gospodarki wiadomości. Pod koniec lipca (...) >>>
Czytaj więcejSpółka cywilna stanowi najprostszą formę dążenia do osiągnięcia wspólnego celu gospodarczego przez kilka podmiotów (kilku wspólników). W odróżnieniu od spółek handlowych (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy, którzy poszukują zewnętrznych źródeł finansowania działalności i rozwoju swoich firm, dokonują wyboru nie tylko z punktu widzenia kryterium własności kapitału, ale także ze względu (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum