Wizja marki
Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcej
 
        
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcejCzy wiesz na przykład, że korzystasz z technologii cloud computing na co dzień? Że sam model znany jest już od lat 60.? A co najważniejsze, że świadome korzystanie z dobrodziejstw cloud computingu może przynieść (...) >>>
Czytaj więcejWśród największych barier prowadzenia biznesu w Polsce bardzo często wymienia się – obok niejasnych przepisów czy wysokich kosztów pracy – utrudnienia w procesie (...) >>>
Czytaj więcejWynajem długoterminowy samochodów służbowych, po blisko dziesięciu latach popularyzowania, wszedł w końcu w fazę dojrzałą. Ostatnie miesiące zmagań o klientów, intensywna rywalizacja z konkurencją (...) >>>
Czytaj więcejTrzeci kwartał tego roku nie rysuje się w opinii przedsiębiorców z sektora MSP optymistycznie – wynika z najnowszej edycji badania Sektora MSP, prowadzonego co kwartał przez wrocławski Instytut KerallaResearch. (...) >>>
Czytaj więcejWyłączając każdorazowo komputer jesteśmy przekonani, że znajdujące się na dysku twardym dokumenty – te tworzone podczas całego dnia pracy, na które poświęciliśmy długie godziny, wyniki kilkutygodniowej (...) >>>
Czytaj więcejW ciągu ostatnich kilku lat szkolenia stały się w Polsce bardzo modnym trendem. Firmy myślące o rozwoju nie mogą pominąć w jego planowaniu podnoszenia kompetencji pracowników. Nie wszyscy jednak doceniają (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum