Strategia jest rewolucją!
Gdy spojrzeć na funkcjonowanie wielu polskich przedsiębiorstw, niewiele z tych, którzy posiadają strategię rynkową podchodzi do jej formułowania w sposób zintegrowany. Poszczególne działy – (...) >>>
Czytaj więcej
 
        
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Gdy spojrzeć na funkcjonowanie wielu polskich przedsiębiorstw, niewiele z tych, którzy posiadają strategię rynkową podchodzi do jej formułowania w sposób zintegrowany. Poszczególne działy – (...) >>>
Czytaj więcejW artykule przedstawimy autorski model „Fazy Rozwoju MSP”, opisujący dziewięć etapów rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Powstał on na bazie ponad dziesięciu lat doświadczeń pracy doradczej (...) >>>
Czytaj więcejKażdy z nas ma jakieś cele – lepiej lub gorzej sprecyzowane, dalekosiężne lub tylko krótkoterminowe, wymierne lub życzeniowe. Mamy cel i dążymy do niego konsekwentnie, planowo i z determinacją. Czy (...) >>>
Czytaj więcejOd początku uruchomienia programów do 26 grudnia 2010 r. zakontraktowano 56,7 proc. wszystkich środków na lata 2007-2013. Oznacza to, że środki unijne powoli się wyczerpują. Dotyczy to również (...) >>>
Czytaj więcejMarketing pełni ważną rolę w każdej firmie – bez względu na jej wielkość czy branżę. Dobrze zorganizowany i przemyślany zachęca klientów do zakupu produktów i usług firmy oraz pozwala zrozumieć (...) >>>
Czytaj więcejCo dzisiaj znaczy być skutecznym? Przede wszystkim być zorientowanym rynkowo. Skuteczny menedżer musi być obecnie obserwatorem rynku i innowacji, jaka dokonuje się w otoczeniu biznesowym przedsiębiorstwa. Każdy (...) >>>
Czytaj więcejOtrzymanie dotacji z Unii Europejskiej to pierwszy krok do rozwoju prowadzonego biznesu. Z uwagi na to, że efekty należy utrzymać jeszcze przez kilka lat po zakończeniu projektu, tym istotniejsze jest spożytkowanie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum