Prasa w Danii, billboard we Francji
Promocji przyświeca jeden cel – jest nim zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez firmy. Podobnie jest w marketingu na rynkach zagranicznych, lecz uwarunkowania są inne – (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Promocji przyświeca jeden cel – jest nim zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez firmy. Podobnie jest w marketingu na rynkach zagranicznych, lecz uwarunkowania są inne – (...) >>>
Czytaj więcejKlimat inwestycyjny w Polsce ma się dobrze, ale nadal jest sporo do zrobienia. Dla inwestorów zagranicznych problemem są nieuzasadnione przeszkody administracyjne i biurokratyczne, których rozwiązanie leży po (...) >>>
Czytaj więcejKontynuacja odbicia zapoczątkowanego w połowie roku i utrzymujące się ocieplenie nastrojów w small biznesie – takie wnioski płyną z najnowszego badania Instytutu Keralla Research, który co (...) >>>
Czytaj więcejJacek Zwolak, Dyrektor Działu Regionalna Instytucja Finansująca w Agencji Rozwoju Pomorza Przedsiębiorcy po raz kolejny liczą na zastrzyk kapitału na sfinansowanie zaplanowanych inwestycji i wdrożenie innowacyjnych (...) >>>
Czytaj więcejKiedy w 2008 roku polska gospodarka dostała rykoszetem od wpadających w depresję zachodnich rynków, pewna krakowska spółka nie tylko zdołała uporać się z niesprzyjającymi trendami, ale też podwoiła (...) >>>
Czytaj więcejFirmy każdej wielkości przeprowadzające transakcje w obcych walutach muszą się zmierzyć z ryzykiem kursowym. Wymiana handlowa Polski z zagranicą stale rośnie – według danych GUS, w 2012 roku eksport wzrósł (...) >>>
Czytaj więcejNowelizacja ustawy Prawo ochrony środowiska (dalej: POŚ), która weszła w życie 1 stycznia 2013 roku(1) zmieniła system naliczania opłat za korzystanie ze środowiska. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum