Kiedy można ukarać pracownika?
W ramach relacji pracodawca-pracownik zdarzają się sytuacje, kiedy ten pierwszy musi reagować na przewinienia pracowników lub też rażąco niewłaściwe wykonywanie przez nich obowiązków pracowniczych. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
W ramach relacji pracodawca-pracownik zdarzają się sytuacje, kiedy ten pierwszy musi reagować na przewinienia pracowników lub też rażąco niewłaściwe wykonywanie przez nich obowiązków pracowniczych. >>>
Czytaj więcejObowiązujące przepisy gwarantują równą pozycję stronom umowy, tj. w przypadku umowy najmu wynajmującemu i najemcy. Faktyczna przewaga galerii i centrów handlowych nad małymi i średnimi firmami powoduje, (...) >>>
Czytaj więcejZjawisko narkomanii wśród pracowników stanowi obecnie jeden z istotnych problemów związanych z procesem i organizacją pracy. Z uwagi na fakt, że zjawisko używania środków odurzających jest czynnikiem stosunkowo (...) >>>
Czytaj więcejŻyjemy w świecie marek. Właściwie wszystko staje się marką – politycy, gwiazdy muzyki, kraje, regiony, miasta, szkoły, pracownicy (coraz częściej mowa przecież o personal brandingu, czyli budowaniu marki (...) >>>
Czytaj więcejNa połowę roku zaplanowane jest wejście w życie ustawy o szczególnych rozwiązaniach na rzecz ochrony miejsc pracy związanych z łagodzeniem skutków spowolnienia lub kryzysu ekonomicznego dla pracowników (...) >>>
Czytaj więcejNieudzielenie przez zakładową organizację związkową informacji o wszystkich pracownikach korzystających z jej obrony nie zwalnia pracodawcy z obowiązku współdziałania z tą organizacją w indywidualnych (...) >>>
Czytaj więcejW sytuacji gdy przedsiębiorca zaczyna odczuwać problemy ekonomiczne, kadra zarządzająca rozpoczyna poszukiwanie oszczędności. Jednym z pól, na których te oszczędności można znaleźć, to koszty zatrudnienia (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum