Polski konsument odpowiedzialny na niby
Według przeprowadzonych niedawno badań, 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów - mają o tym głównie świadczyć przemyślane zakupy i nabywanie tylko potrzebnych produktów. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Według przeprowadzonych niedawno badań, 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów - mają o tym głównie świadczyć przemyślane zakupy i nabywanie tylko potrzebnych produktów. >>>
Czytaj więcejProwadzenie firmy, w której funkcjonuje zmianowy system pracy to wymagające zadanie. Przedsiębiorca nie tylko musi odpowiednio dopasować liczbę pracowników do stworzonych predykcji, ale także uwzględnić (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorstwa potrafią włożyć wiele wysiłku w budowanie swojego wizerunku. Jeśli za deklaracjami, że firma działa etycznie, faktycznie idą działania mające na celu eliminowanie nieprawidłowości, wizerunek ten (...) >>>
Czytaj więcejAmbitne, pracowite i świetnie wykształcone - według statystyk Polki są najbardziej przedsiębiorcze w Europie. Jak wynika z danych GUS, kobiety stanowią 51,6 proc. ogółu społeczeństwa i ponad 50 proc. ludności (...) >>>
Czytaj więcejOd 25 maja 2018 r. każdy podmiot przetwarzający dane osobowe będzie miał 72 godziny na poinformowanie UODO o każdym incydencie naruszającym przepisy ochrony danych osobowych. >>>
Czytaj więcejSłowo "kredyt" najsilniej kojarzy się Polakom z niebezpiecznym zobowiązaniem, jakim jest kredyt hipoteczny (dla 60 proc. ankietowanych) - wynika z Raportu "Sytuacja materialna Polaków", (...) >>>
Czytaj więcejRodzina, dom, pies, dobra praca - sielankowy obraz życia, który realizujemy może zostać gwałtownie przerwany. Wypadek, utrata zdrowia, a nawet śmierć... Wtedy nasze plany i plany bliskich mogą legnąć w gruzach. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum