E-biznes
Polski rynek e-biznesu wciąż rośnie. Szacunkowa wartość samego sektora e-handlu wyniosła w 2009 r. ponad 13 mld zł. To ok. 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Od kilku lat kolejne firmy odnoszą sukcesy w Internecie. (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Polski rynek e-biznesu wciąż rośnie. Szacunkowa wartość samego sektora e-handlu wyniosła w 2009 r. ponad 13 mld zł. To ok. 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Od kilku lat kolejne firmy odnoszą sukcesy w Internecie. (...) >>>
Czytaj więcejMimo stereotypu, jaki przylgnął do branży sprzedaży bezpośredniej, biznes ten bardzo dobrze rozwija się w naszym kraju. Bez wątpienia sprzyja temu m.in. niepewna sytuacja na polskim rynku pracy. Z badań przeprowadzonych (...) >>>
Czytaj więcejW listopadzie giełdowe indeksy nie zmieniły się znacząco. W zasadzie, gdyby spojrzeć na statystykę, to wręcz nic się nie wydarzyło, co nie do końca jest prawdą. Lepiej zachował się złoty, który odrobił poniesione (...) >>>
Czytaj więcejKarty paliwowe, nazywane także kartami flotowymi, stanowią przydatne narzędzie, które zwiększa wachlarz możliwości przedsiębiorcy zarządzającego służbowymi samochodami. Karta pozwala kontrolować wydatki (...) >>>
Czytaj więcejPrzydatności internetu jako narzędzia marketingowego nie trzeba nikomu udowadniać – to dzisiaj truizm. Żyjemy w świecie, w którym sieć internetowa obecna jest w codziennym życiu każdego z nas. >>>
Czytaj więcejZ roku na rok zakupy przez internet stają się coraz bardziej popularne. Duża różnorodność dostępnych towarów oraz atrakcyjne ceny zachęcają do konsumpcji. Surfując po sieci w poszukiwaniu nowej wspaniałej (...) >>>
Czytaj więcejJak dzięki wdrożeniu nowego systemu zarządzania możba zmniejszyć koszty działalności firmy, usprawnić pracę personelowi i wpłynąć na wzrost obrotów firmy? Edyta Szczepanowska: Czym zajmuje się firma (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum