Prasa w Danii, billboard we Francji
Promocji przyświeca jeden cel – jest nim zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez firmy. Podobnie jest w marketingu na rynkach zagranicznych, lecz uwarunkowania są inne – (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Promocji przyświeca jeden cel – jest nim zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez firmy. Podobnie jest w marketingu na rynkach zagranicznych, lecz uwarunkowania są inne – (...) >>>
Czytaj więcejKlimat inwestycyjny w Polsce ma się dobrze, ale nadal jest sporo do zrobienia. Dla inwestorów zagranicznych problemem są nieuzasadnione przeszkody administracyjne i biurokratyczne, których rozwiązanie leży po (...) >>>
Czytaj więcejPodstawą każdego biznesu i każdego sukcesu w biznesie są ludzie. Z tego względu warto w nich inwestować. Inwestycja w pracowników, jak każda inna inwestycja, obarczona jest jednak ryzykiem. Warto zatem zastanowić (...) >>>
Czytaj więcejDobry pomysł na biznes to połowa sukcesu. Niestety w praktyce zawiły proces zakładania firmy, biurokracja i skomplikowany system podatkowy zniechęcają przedsiębiorcze osoby do prowadzenia działalności. Jednak zamiast (...) >>>
Czytaj więcejWiesław Bury, Prezes Zarządu Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Z jakimi barierami zmagają się małopolscy przedsiębiorcy? Brak środków na inwestycje, ciągle długa droga do dotacji unijnych, wysokie obciążenia (...) >>>
Czytaj więcejJacek Zwolak, Dyrektor Działu Regionalna Instytucja Finansująca w Agencji Rozwoju Pomorza Przedsiębiorcy po raz kolejny liczą na zastrzyk kapitału na sfinansowanie zaplanowanych inwestycji i wdrożenie innowacyjnych (...) >>>
Czytaj więcejKiedy w 2008 roku polska gospodarka dostała rykoszetem od wpadających w depresję zachodnich rynków, pewna krakowska spółka nie tylko zdołała uporać się z niesprzyjającymi trendami, ale też podwoiła (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum