Busola przedsiębiorcy
Badania rynkowe to dla wielu przedsiębiorców temat tabu. Dlaczego? Bo większość tak naprawdę nie bardzo wie, co z wynikami zrobić? Jak je przełożyć na biznes? Dużo łatwiej zrobić budżet na reklamę niż na (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Badania rynkowe to dla wielu przedsiębiorców temat tabu. Dlaczego? Bo większość tak naprawdę nie bardzo wie, co z wynikami zrobić? Jak je przełożyć na biznes? Dużo łatwiej zrobić budżet na reklamę niż na (...) >>>
Czytaj więcejW każdym wydaniu Gazety MSP piszemy, jak prowadzić firmę, jak radzić sobie na polskim i zagranicznym rynku, jak konkurować o klientów i kontrahentów. Żelazne zasady, którymi kieruje się rodzima (...) >>>
Czytaj więcejInwestycje – choć ich poziom nie należy obecnie do najwyższych – wciąż są realizowane, tymczasem nastroje Polaków, a szczególnie przedsiębiorców z sektora MSP, są za to naprawdę (...) >>>
Czytaj więcejJeszcze w tym roku przedsiębiorcy mają szansę na ubieganie się o sfinansowanie innowacyjnych inwestycji w firmie w ramach kredytu technologicznego – skorzystaj z bezpłatnych e-konsultacji. >>>
Czytaj więcejZapraszamy studentów, absolwentów i pracowników naukowych z Mazowsza do wzięcia udziału w I turze szkoleń projektu Program Innowacja i Wiedza (PIW). Rekrutacja potrwa do 25 listopada br. >>>
Czytaj więcejW sytuacji gdy polskie małe i średnie przedsiębiorstwa mają rosnący udział w tworzeniu narodowego dochodu i generują prawie połowę nowo powstających miejsc pracy, trudno zrozumieć, dlaczego aż trzy na dziesięć z (...) >>>
Czytaj więcejSzybkie spopularyzowanie się w rzeczywistości gospodarczej koncepcji marketingu opartego na relacjach nie byłoby możliwe bez wyraźnego określenia efektów, jakie może ona przynieść (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum