Sprytny przedsiębiorca w e-commerce
Chcesz skutecznie sprzedawać przez Internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Chcesz skutecznie sprzedawać przez Internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas. >>>
Czytaj więcejWymagania regulatorów i rosnąca świadomość społeczna odnośnie do przysługujących praw powoduje, że świadomi producenci muszą być gotowi na sytuacje kryzysowe związane z dostarczeniem przez nich wadliwego (...) >>>
Czytaj więcejTurcja to potężny rynek zbytu liczący sobie ponad 80 mln konsumentów. Co więcej, Turcy bardzo chętnie sprowadzają towary z krajów Unii Europejskiej, w tym także z Polski. W zeszłym roku, po okresie (...) >>>
Czytaj więcejW biznesie i marketingu niczym mantra powraca hasło "lojalny klient". Czy jednak często zastanawiamy się nad tym, jakie warunki muszą zostać spełnione, aby kupujący zaszczycił nas swoją lojalnością? I (...) >>>
Czytaj więcejUbezpieczenie odpowiedzialności cywilnej chroni ubezpieczonego przed finansowymi skutkami wyrządzenia szkody innej osobie. W niektórych przypadkach jest ono obowiązkowe. Dotyczy to przede wszystkim posiadaczy (...) >>>
Czytaj więcejCo roku firmy przeznaczają kolosalne środki na reklamę. Przybiera ona różne formy, co też przekłada się na jej skuteczność. Czy naklejka może przynieść pożądany efekt? >>>
Czytaj więcejOdpowiedzialność za mobbing jest oparta na zasadzie winy, a nie ryzyka. Oznacza to, że w razie sporu sądowego to pracodawca musi wykazać, jakie działania podjął, aby nie dopuścić do nadużyć. Z tego względu warto (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum