Wizja marki
Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcejW październiku już po raz trzeci Europa będzie obchodzić Tydzień Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z współorganizatorami oraz partnerami kolejny (...) >>>
Czytaj więcejNa pierwszy rzut oka pakiet usług bankowych dla firm nie wygląda zbyt okazale. Panuje powszechne przekonanie, że produkty te ograniczają się najczęściej do specjalnego konta firmowego i kilku linii kredytowych. (...) >>>
Czytaj więcejZ zatorami płatniczymi zetknął się praktycznie każdy przedsiębiorca. Dla dużej grupy jest to znaczący problem i utrudnienie w prowadzeniu biznesu. Powszechne są sytuacje, w których wystawiamy fakturę, płacimy (...) >>>
Czytaj więcejAgencja Rubikom Strategy Consultants zakończyła realizację II edycji badań „Kondycja Marketingu” w przedsiębiorstwach sektora MSP. Tym razem dotarliśmy do 521 firm, z czego aż w 150 przedsiębiorstwach (...) >>>
Czytaj więcejNikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcejDo Mistrzostw Europy pozostał już niecały rok. Nasze polskie miasta, w tym m.in. Wrocław, odwiedzą zarówno zagraniczni, jak i polscy goście. Warto na te wizyty dobrze się przygotować, chociażby pod kątem (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum