Reklama jeszcze bardziej osobista
Już 83 proc. polskich internautów korzysta z sieci podczas oglądania TV, a trzech na pięciu szuka wówczas informacji o produktach czy usługach. Takie postępowanie nazywane jest multiscreeningiem. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Już 83 proc. polskich internautów korzysta z sieci podczas oglądania TV, a trzech na pięciu szuka wówczas informacji o produktach czy usługach. Takie postępowanie nazywane jest multiscreeningiem. >>>
Czytaj więcejKlienci dysponując komputerami, urządzeniami mobilnymi i możliwością pójścia osobiście do sklepu, stają się coraz mniej przewidywalni dla marketerów. Jak sterować wydatkami na reklamę kierowaną do (...) >>>
Czytaj więcejCzy mali przedsiębiorcy, w tym osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, muszą mieć oddzielny rachunek firmowy? Czy mogą dokonywać płatności firmowych z konta osobistego? >>>
Czytaj więcejStan konkurencji w niemal każdej dziedzinie gospodarki jest dla nas oczywisty. Problem pojawia się wówczas, gdy chcemy wskazać reguły tej gry. Jakie chwyty są dozwolone, a jakie nie? Jakie są konsekwencje, kiedy (...) >>>
Czytaj więcejZamawianie jedzenia przez internet dawno przestało być przejawem snobizmu. Obecnie, według najnowszych szacunków, produkty spożywcze w sieci kupuje nawet 24 proc. polskich internautów. Średnia kwota jaką przeznaczają (...) >>>
Czytaj więcejMimo dynamicznego rozwoju płatności online i mobilnych Polacy wciąż wolą gotówkę. Ponad 80 proc. bieżących płatności w Polsce dokonuje się za pomocą gotówki, a co czwarty Polak nie ma konta w banku. (...) >>>
Czytaj więcejW nowych dowodzie osobistym nie będzie informacji nt. zameldowania, kolorze oczu, ani wzroście. Zniknie także podpis właściciela. Zmieni się także wzór dokumentu. Ponadto, od 2015 roku wnioski o wydanie dowodu (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum