Mitologia marketingu
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejCo oferować na swojej stronie potencjalnym reklamodawcom? Oczywiście coś, co da im wielu odwiedzających o sprecyzowanych potrzebach. Uwagę takich osób zwróci ciekawa, spójna, unikalna i przystępnie (...) >>>
Czytaj więcejZmiany na rynku pracy dotyczą zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jak wynika z analiz trendów rozwojowych poszczególnych branż, w najbliższym dziesięcioleciu czeka nas prawdziwa (...) >>>
Czytaj więcejSprawne działanie administracji publicznej zależy od przyjętych modeli zarządzania oraz obsługi obywateli. Coraz częściej przy szukaniu optymalnego rozwiązania sięga się po systemy sprawdzone w biznesie. Przykładem (...) >>>
Czytaj więcejTelefonia VoIP na całym świecie coraz wyraźniej wypiera tradycyjne rozwiązania z małych i średnich przedsiębiorstw. O tym, jak szybko się to dzieje, świadczą np. dane firmy badawczej In-Stat, wedle których (...) >>>
Czytaj więcejMyślenie o marketingu w Internecie w kategorii stron Internetowych przestaje być aktualne. Dziś sieć przypomina bardziej bezgraniczny zbiór połączonych ze sobą informacji, dlatego coraz częściej mówi (...) >>>
Czytaj więcejPolski biznes internetowy zazwyczaj zaczynał od kwoty, za którą nie kupi się nawet pełnoletniego auta. Dzisiejsi potentaci polskiej sieci – portale takie jak Fotka.pl, o2.pl, nk.pl (dawniej Nasza-Klasa.pl) (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum