Contact center przyszłości
Jeszcze niedawno powszechnie wróżono śmierć call center. Okazuje się jednak, że rynek przechodzi ogromną transformację, która przekształca go w kierunku wielokanałowej komunikacji z Klientami. Jak (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jeszcze niedawno powszechnie wróżono śmierć call center. Okazuje się jednak, że rynek przechodzi ogromną transformację, która przekształca go w kierunku wielokanałowej komunikacji z Klientami. Jak (...) >>>
Czytaj więcejDlaczego powinniśmy świadomie zarządzać swoją ofertą (portfelem marek czy produktów)? Odpowiedź jest prosta, aby więcej zarabiać. Jest to kompleksowe działanie, ale warto się mu przyjrzeć, aby poprawić swój (...) >>>
Czytaj więcejGdy przyjrzymy się najlepiej prosperującym biznesom poznając tajniki ich sukcesu od podszewki odkryjemy, że ukrytym źródłem największych osiągnięć jest przewaga konkurencyjna. Trwała przewaga konkurencyjna (...) >>>
Czytaj więcejRole marketingu i sprzedaży zaczynają się coraz bardziej zazębiać, a proces sprzedaży nie kończy się na pozyskaniu klienta, lecz na budowaniu długoterminowej z nim relacji. Jest to istotne w sytuacji, gdy konsument (...) >>>
Czytaj więcejW latach ubiegłych w eksporcie do Chin, polskie MŚP odnosiły głównie sukcesy w segmencie B2B a w dużo mniejszym stopniu w dobrach konsumenckich. Możliwe jednak, że obraz ten ulegnie zmianie dzięki otwierającym (...) >>>
Czytaj więcej27 lutego tego roku w ramach organizowanej przez nas Akademii Inwestora odbył się zjazd 50-ciu deweloperów z Polski. Deweloperzy muszą zwiększyć swoją świadomość w zakresie odpowiedzialności i ryzyka, jakie (...) >>>
Czytaj więcejKiedyś były do nas kolejki, a teraz zmienił się rynek – nie ma chętnych, a obecni pracownicy się wykruszają. Rotacja to największe wyzwanie współczesnego rynku pracy. Dlaczego tak się dzieje? Dlatego, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum