Call or not to call
Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie (...) >>>
Czytaj więcejO polskim biznesie, oczekiwaniach przedsiębiorców i pracy rządu rozmawiamy z Adamem Szejnfeldem, wiceprzewodniczącym sejmowej Komisji Gospodarki, posłem Platformy Obywatelskiej. >>>
Czytaj więcejProwadzisz firmę, często podróżujesz i zatrudniasz przedstawicieli handlowych? Wiele ważnych dla Twojego przedsiębiorstwa decyzji zapada poza biurem, np. podczas spotkań u klientów? Dostęp z dowolnego (...) >>>
Czytaj więcejObecny rynek jest dla małych i średnich przedsiębiorstw łaskawy. Dobra koniunktura i ułatwienia dotarcia do odbiorców zagranicznych sprawiły, że polskie firmy coraz częściej odnoszą sukcesy na lokalnych i (...) >>>
Czytaj więcejOstatnie tygodnie dobrze pokazały, że długoterminowy trend zwyżkowy polskiej waluty i giełdy pozostaje niezagrożony. Pojawiające się negatywne informacje z rynków światowych mają tylko krótkotrwały (...) >>>
Czytaj więcejEfekt pracy współpracujących ze sobą osób jest większy niż suma efektów wytworzonych przez każdą z nich, gdyby działały osobno. Jednak, aby zespół działał efektywnie – każdy musi (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorstwa najczęściej ocenia się po różnych miarach generowanego zysku – zysk na poziomie operacyjnym, zysk brutto lub zysk netto. Na takie uproszczone spojrzenie wpływają również dominujące (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum