Optymalizować, a nie likwidować
Odpowiednia reklama pozwala zwiększyć obroty i wyznacza przyszłość firmy, dlatego przedsiębiorstwa z sektora MSP, które chcą wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i partnerów (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Odpowiednia reklama pozwala zwiększyć obroty i wyznacza przyszłość firmy, dlatego przedsiębiorstwa z sektora MSP, które chcą wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i partnerów (...) >>>
Czytaj więcejMagdalena Trusińska: Często słyszy się o badaniach satysfakcji klientów, ale czy ich prowadzenie rzeczywiście coś wnosi do firmy. Czy dzięki nim żegnamy się z kłopotem rezygnacji z zakupu naszych usług lub (...) >>>
Czytaj więcejCzy firma może być doskonała? Czy istnieje wzorowy model prowadzenia biznesu, gwarantujący firmie nieśmiertelność i stały zysk? Co hamuje firmę przed rozwojem? Odpowiedzi zna Piotr Kuc, Wiceprezes Zarządu Augeo (...) >>>
Czytaj więcejCzy w Twojej firmie klient ma zawsze rację? Czy rozpatrujesz reklamacje klientów od ręki? Czy masz tych reklamacji niewiele? Czy jesteś gotów wstać w nocy, aby pomóc klientowi rozwiązać jego (...) >>>
Czytaj więcejCzy mała firma ma szanse na kredyt? Wbrew pozorom ma szanse. Do uzyskania kredytu również można przygotować się. Pomimo nieznacznego osłabienia gospodarki, są jednak instytucje bankowe w których (...) >>>
Czytaj więcejDecydując się na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na prowadzeniu sklepu internetowego, trzeba liczyć się z tym, że przyjdzie nam zmierzyć się z przepisami co najmniej kilku ustaw, aby biznes ten (...) >>>
Czytaj więcej25 października minie 60 lat od momentu, w którym Polacy obejrzeli pierwszy, półgodzinny program telewizyjny. Praktycznie od początku istnienia telewizji filmy i programy przerywane były przez reklamy, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum