Wizerunek to podstawa
Wizerunek firmy ma ogromne znaczenie dla powodzenia prowadzonych przez nią działań, niezależnie od ich charakteru. Jego jakość ma wpływ na to, w jaki sposób nasi biznesowi partnerzy i klienci będą (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Wizerunek firmy ma ogromne znaczenie dla powodzenia prowadzonych przez nią działań, niezależnie od ich charakteru. Jego jakość ma wpływ na to, w jaki sposób nasi biznesowi partnerzy i klienci będą (...) >>>
Czytaj więcejOstatnie dane pokazują, że do końca listopada 2012 r. upadłość ogłosiło w Polsce 860 firm. W gospodarce rynkowej konieczność zmniejszenia produkcji czy bankructwa są normalnymi zjawiskami. Ich największe konsekwencje (...) >>>
Czytaj więcejDowiedz się, co zrobić, aby dokładnie „przejrzeć” kandydata, poznać jego mocne i słabe strony oraz maksymalnie usprawnić przebieg poszukiwania pracownika. >>>
Czytaj więcejJaponia to od lat jeden z najszybciej rozwijających się krajów na świecie. W ślad za nią podążają inne kraje azjatyckie. Według Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju, Indie oraz Chiny mają (...) >>>
Czytaj więcejNiewiele jest polskich firm, które odniosły międzynarodowy sukces. Czy to oznacza, że nad Wisłą przedsiębiorcy nie mają wizji? A może wszystko zależy od warunków ekonomicznych i środowiskowych? >>>
Czytaj więcejRozwój przedsiębiorstw w dużej mierze zależy od dostępu do istotnych informacji oraz zdolności ich wykorzystywania. Szczegółowa weryfikacja prowadzonej działalności to nic innego, jak zebranie danych, (...) >>>
Czytaj więcejWłaściwe wykorzystanie nadwyżek finansowych w czasie kryzysu bywa sporym kłopotem dla firmy. Wielu menedżerów stoi przed dylematem: czy szykować się na gorsze czasy, czy podejmować ryzyko inwestycyjne? >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum