Unikaj błędów
Jak skutecznie obejść pułapki rekrutacji i dotrzeć do finału? Co zrobić, aby mądrze się wyróżnić i czego należy unikać, aby nie polec w czasie rozmowy kwalifikacyjnej? Uwaga! Materiały zawarte w niniejszym (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak skutecznie obejść pułapki rekrutacji i dotrzeć do finału? Co zrobić, aby mądrze się wyróżnić i czego należy unikać, aby nie polec w czasie rozmowy kwalifikacyjnej? Uwaga! Materiały zawarte w niniejszym (...) >>>
Czytaj więcejSektor budowlany zanotował w I kwartale 2012 r. 7-proc. spadek liczby podmiotów działających w branży w porównaniu do roku 2010. Jak podał COFACE, specjalizujący się w zakresie ochrony, finansowania (...) >>>
Czytaj więcejPodczas gdy kryzys gospodarczy jest widoczny i odczuwalny szczególnie dla społeczeństwa, proces zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach nie różni się właściwie niczym od procedur wdrażanych w (...) >>>
Czytaj więcejAktualna sytuacja na rynku często zmusza przedsiębiorców do zabezpieczenia się przed ryzykiem niewypłacalności kontrahentów. Dotyczy to zarówno przypadków, w których nieregulowanie (...) >>>
Czytaj więcejDo zagadnienia reklamacji, rękojmi i gwarancji należy podejść z punktu widzenia klienta-konsumenta, a także z punktu widzenia klienta nie będącego konsumentem oraz z punktu widzenia sprzedawcy-przedsiębiorcy. >>>
Czytaj więcejInwestorzy dzielą się na trzy kategorie: zachowawczych, średnio zachowawczych oraz agresywnych. To co ich odróżnia, to awersja do ryzyka inwestycyjnego i horyzont czasowy oczekiwanych stóp zwrotu. >>>
Czytaj więcejCharakterystyczną cechą współczesnej gospodarki jest rosnąca konkurencja, postępująca globalizacja, cyfryzacja i zwiększające się wymagania klientów. Skuteczne prowadzenie biznesu wymaga posiadania (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum